Cupcake!

1kommentarer


Godmorgon!

Sovit gott? Det har faktiskt jag, natten innan var ju ingen höjdare så det var skönt. Lagomt skönt att behöva kliva upp klockan nio bara för att vänta på ett samtal från Vårdcentralen, eller inte, dessutom ringde dom senare än vad dom hade sagt.

Har precis druckit upp min frukost, haha känns sjukt att säga att man drack sin fruost!
Om ni är intresserade vad jag dricker så är det Allévo Kick Start Shake, med smak av Banan&Hallon den är faktiskt riktigt god. Om man inte råka få i sig några klumpar dvs.

Sen nu har jag fått något sug på att baka, så jag tror jag ska ge mig på Cupcakes för första gången, vad tror ni om det?

Ni som brukar göra Cupcakes kan inte ni dela med er utav era recept på cupcakes och frosting, har ni något bra receot, skriv gärna i kommentarera?

1 kommentarer

Sara

21 Jan 2010 12:37

mm vad gott det lät. Men jag kna inget om sånt! :p Själv äter jag lite kladdkaka nu, vaknade precis, ska strax hämta kidsen från dagis.. =)

Kommentera

Publiceras ej