Lördag

2kommentarer

Hej!
Idag är det min sista lördag här i Örnsköldsvik, och vad ska jag då göra min sista helg här hemma?
Jag ska titta på melodifestivalen och svulla i mig godsaker, jajjemen!
Har hört lite av alla låtar som är med i kvällens melodifestival och jag kan ju säga som så att det är ingen utav dom jag har hört som jag vill ska representera Sverige i Eurovision song contest!

Nästa fredag åker jag ju ned till Stockholm för att gå på min brors bröllop på lördagen, kommer bli så roligt!
Jag älskar bröllop, fastän jag bara varit med om ett när min Mamma gifte sig med sin man. Dessutom så var jag ganska liten då, så kul att man kommer att komma ihåg det här bröllopet bättre.
Min lilla storebror har vuxit upp! Naaaw..

Nej, nu ska vi väl snart bege oss till affären för att inhandla lite götta!
Ps. PÅMINN MIG ATT JAG MÅSTE BÖRJA PACKA! (jag är så himla seg!)

Haha! En gammal bild på mig!

2 kommentarer

Linn

13 Feb 2010 15:01

gud va länge sen.. hehe du e såå söt på den bilden puss

Leia ♥

13 Feb 2010 18:31

Så härligt med bröllop! :)

Kommentera

Publiceras ej