Uppdate!

6kommentarer


Hej allihopa!
Har inte kunnat uppdatera för jag har ingen dator, eller jo dator har jag ju men inget internet.
Sitter just nu på lillebrorsans dator..

Har typ tusen miljoner saker att göra den här veckan, ska tex nu göra en massa julgodis!

Har precis skickat iväg ett arg mail till Malev.. Fy fan, hur kan man stjäla från ens kunder?!
Är dom så jävla fattiga så att dom måste kolla igenom ens bagage och se om dom kan hitta något fint?!?!

FLYG ALDRIG MED MALEV!

Första gången någon har stjält från mig och jag är chockad, hur kan man?!

Aja, får försöka skaka av mig ilskan och hoppas på att dom betalar skadestånd för det dom tagit!

Nu ska jag gå ned och göra lite godis, det blir både snickers och vitchoklad tryfflar.

Hur ser er dag ut?

Bjuder på en bild på förra årets tomte, snygg eller hur?!

6 kommentarer

neli

21 Dec 2010 14:05

sjukt fin blogg du har tjejen :)

jag önskar dig en trevlig tisdag!

Sara

21 Dec 2010 15:08

Riktigt snygg tomte. ;P

Linda

21 Dec 2010 23:23

Superfin tomte, haha!!



snickers? aldrig provat, hur gör man det?

neli

22 Dec 2010 13:17

varsågod hihi =)

du får ha en trevlig onsdag tjejen =)

cicci

22 Dec 2010 13:47

checka in!

SOFIAS

22 Dec 2010 14:16

lust att vara med i min dagens blogg tävling, där vinnaren vinner en länkning?

Kommentera

Publiceras ej