Snart kommer jag!

2kommentarer


Den 17de december kommer jag hem till Sverige!!
Fan vad jag längtar, trots att jag var hemma en sväng i September men helt ärligt så håller jag på att bli galen här.. Jag vill göra något nytt! Så det är bra att åka hem och varva ned och tänka vad man vill...

I alla fall bokade och betalade jag resan igår!

För första gången ska jag åka med Malev, ett ungerskt flygbolag. Hoppas dom är bra!
Men folk från Ungern är ju bra och trevliga så.
Bra pris jag fick biljetten för va?

2 kommentarer

Bloggen om Vampire diaries - se alla avsnitten gratis

07 Dec 2010 21:12

Hej! Är du en person som gillar vampire diaries? Eller har du kanske velat se ett avsnitt? :) Tänkte i så fall tipsa dig om min blogg där du kan se alla avsnitten helt gratis! :D Om du inte är intresserad är det bara att strunta i den här kommentaren :)

Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

07 Dec 2010 21:49

Kul att du är med i dagens blogg. LYCKA TILL =)

Kommentera

Publiceras ej