Ispinne!

0kommentarer


Fy fan vad jag fryser, gissar på att det är en ca 10 grader nu.
Dessutom så regnar och stormar det, igår hade det blåst så mycket att hela Peyia var som bortblåst. På vägen låg det en massa buskar och grenar, staket och även murbruk hade rasat samman..

Jag tycker det är mysigt med regn och vind och sånt, efter en varm sommar. Men det värsta utav allt är att det inte finns någon som helst uppvärmning i lägenheten. Så jag sitter och skakar och spänner mig hela tiden, klarar knappt av att duscha. Enda stället här som är varmt är i sängen och det tar ju några minuter..
Längtar hem till mammas hus, nog för att det kanske är 30 graders skillnad där, men inne i huset är det ju skönt. Om en vecka så står jag där och lutar mig mot kakelugnen och bara myser!


                                 Så här såg det ut utanför, när jag vaknade för någon dag sedan:

Kommentera

Publiceras ej