Getting ready!

2kommentarer



Om ca 40 minuter påbörjar vi våran resa.
Först mot Paphos där vi ska lämna av bilen, och en vän ska skjutsa oss till Larnacas Flygplats.
Sedan klockan 14.25 går planet till Budapest, från där.. kommer jag inte ihåg någon tid riktigt, men i alla fall så är det ca 2 timmars väntan, sedan åker vi vidare till Sverige och stockholm!

Jag hoppas verkligen inte det är några problem med vädret eller för J. Jag brukar alltid bli lite nervös såhär innan, och då lägger liksom kroppen helt av när jag blir jättenervös. Usch. Kan inte tänka klart.

I alla fall så hoppas jag ni håller tummarna för oss och nästa gång ni hör ifrån mig är jag på Svensk mark!

Jag älskar er!


2 kommentarer

lina

17 Dec 2010 11:53

allt bra?;)

Sara

17 Dec 2010 20:04

Åh snart är du ni framme! :) Hoppas att flyg resan/orna går bra. =D

Kommentera

Publiceras ej