Flyg aldrig med Malev!

0kommentarer


Hej!
Jag kom fram till Stockholm igår kväll 40 minuter försenat!
Det var faktiskt knappt att jag kom med planet hit till Sverige, men tack vare att dom väntade på oss som var försenade så kom jag med. Jag hade 2 timmar att byta plan, men ändå räckte inte det till.

Och J fick stanna kvar på Cypern, en jävla massa tjafs från Ungerska migrationen eller typ.
Jag blev så otroligt less! Vill ha honom här med mig vid jul och nyår, men vi jobbar på det så gott vi kan! På måndag får vi reda på mer...
Tomt utan han här, vi som hade sett fram emot det hela och nu är det helt ändrat...

Förresten så hade dom öppnat mitt bagage, jag misstänkte det när jag upptäckte en orange prick på resväskan. Sen imorse när jag öppnade för att kolla så hade dom brytit sönder mina smyckes askar och snott mitt guldhalsband!
Jag har skickat mail till flygbolaget och hoppas att dom gör något åt det!
Någon som varit med om liknande? Borde man polisanmäla??

Nu ska jag vara barnvakt till min söta brorson, brorsan och hans fru ska ut på middag.
Imorgon åker jag till Övik.

Efter J inte fick följa med så har jag en extra biljett om någon känner att dom vill åka ifrån stockholm till örnsköldsvik imorgon klockan 15?

Kommentera

Publiceras ej