1a december!

3kommentarer


Fy fan vad tiden gått fort...
Och fy fan vad jag är stressad! Jag hade velat bokat biljetten hem nu, eftersom dom stiger ganska rejält i pris ju längre jag väntar.. Men saken är den att vi har ett problem, jag vet inte om J kan följa med mig iår, vi har problem med visum.. FAAAAN!
Så jag väntar så länge jag kan tills jag vet om han kan följa eller inte.. Men just nu lutar det åt att jag/ vi kommer den 17 december till Sthlm.
Faan varför ska allt vara så komplicerat?

Aja, det mesta utav julklapparna är klar i alla fall. Så lite kan jag ju stressa av.
Har ni börjat köpa julklappar än?


3 kommentarer

Sara

01 Dec 2010 12:53

Jag är långt ifrån klar.. Varför ska man alltid börja så sent jämt med att köpa julklappar?!:O

Elinor

01 Dec 2010 16:19

Juste julklappar, haha x( har inte köpt någon än.. :P



Sv: Tack så mycket! :)

Alina

01 Dec 2010 17:54

Fin blogg :)

Vad önskar du dig i julklapp? :D

Kommentera

Publiceras ej