Enklaste sättet att göra slut?

2kommentarer


Det finns många sätt att göra slut på. På Aftonbladet finns en artikel där dom har lagt upp några av världens mest bisarra göra-slut-brev.


Stackars Keenen ansträngde sig så mycket. Men det gick inte.

"Kära Keenen
Jag är ledsen att vi måste göra slut. Du försökte alltid få mig att skratta, men det enda du lyckades med var att skämma ut dig själv. Vårt förhållande är över, för alltid". 

För Janet kom hennes pojkväns beslut om att göra slut som en blixt från en klar himmel. Och tyvärr gav inte brevet någon förklaring till pojkvännens beslut.

"Kära Janet,

Jag tycker att vi ska göra slut. Jag vill berätta varför, men just nu går jag igenom en tuff period där jag inte kan beskriva mina känslor. Så jag ritade en bild på mig själv där jag rider på en giraff i stället."





Haha! Det är verkligen helt sjukt.
Hur skulle du reagerat om du fick ett sådan göra-slut-brev från din pojkvän/flickvän?

2 kommentarer

Emilie

02 May 2010 10:53

Haha, åh jag tycker den där sista var jätterolig! Fast ja, kanske inte så kul om det händer en själv :P



Hade nog kontaktat denne någon och pratat, efter ett eventuellt skrattanfall. Pratat ut det. Man kan ju inte bara lämna en lapp och sen tro att det är över utan konsekvenser.



Vad hade du själv gjort ? :)

Leo

10 Jul 2011 15:19

Hejsan Becca,

Först vill jag säga att du driver en jättebra blogg. Jag sprang på den via google för ett tag sedan och jag läser inläggen med rätt stort intresse.



Jag heter Leonard och jag driver bloggen www.trasig.nu . Jag går igenom den jobbigaste tiden i mitt liv för att min flickvän har lämnat mig. Det går inte en dag eller en timme utan att jag tänker på henne och jag vet inte riktigt vart jag ska göra av saknaden jag känner. Därför startade jag bloggen för att lätta mina tankar lite och kanske få lite råd från läsare. Jag jobbar som webbutvecklare så min blogg är väldigt seriös.



Jag tänkte kolla med dig om vi kunde göra ett länkbyte? Så du länkar till mig och jag till dig. Det skulle göra att vi båda hamnar längre upp på google och får fler läsare och det skulle betyda mycket för mig.



Stort tack på förhand!

Kommentera

Publiceras ej