USCH!

0kommentarer


Kom hem från jobbet för ca 40 minuter sedan, bestämde mig att dusha medans jag ännu är pigg och väntar på att J ska ringa så jag kan åka och hämta honom..

Duschen är sönder.. Duschmunstycket är av så det enda som finns kvar är slangen för vattnet, vilket gör hela momentet drygt.
I alla fall, hade duschat och kände mig fräsch. På väg ut från badrumet kliver jag på matten utan skor och känner att något är där. Säkert typ nån sten eller liknande.. Men känner att "saken" under min fot drar ihop sig..
Och jag kollar ned och där ligger det en LARV! Eventuellt en mask.. Usch, usch usch.. Är allt jag kan säga och får rysningar i hela kroppen, kastar ut mattan och känner känslan som jag kände precis som larven kurade ihop sig under min fot... USCH!

Fan, då var min dusching och fräschet förstörd!!

Typ en såndär fast mindre..

Kommentera

Publiceras ej