Upptäckt en ny fobi!

2kommentarer


Tusenfotingar!!!!!!!
Usch!
Jag får panik attack bara jag tänker på dom, små äckliga slemmiga, slingrande, långa kropparna med dessa tusentals ben!

Skulle precis bädda sängen, som jag dessutom legat i för inte så länge sedan, och vek ut täcket och såg en lång tusenfoting slingra sig in unde täcket!
Uuuuuuussscccch!
Panik! Jag började nästan gråta och försökte ringa J som var på jobbet, såklart så svarade han inte och jag insåg att jag var tvungen att ta saken i egna händer och sprayade ett ton insektsdödar spray.
Den slingrade sig som en mask och vägrade dö, jag sprayade mer, till slut tog jag massvis med toapapper och nöp den i mitten och sprang ut ur lägenheten och ned till containern och där är den nu!

Nu ska jag fan tvätta sängkläderna i 90 grader och försöka glömma denna incident!!

Som jag sa till Sara; Spindlar är typ det "mysigaste" djuret vi kan få inne i lägenheten..


2 kommentarer

Linda

05 Apr 2010 00:06

fy vad äckligt! jag får nån liknande reaktion när jag ser kryp i mitt rum. Glor på den, börjar gråta, ringer någon eller be någon komma in, sätter igång dammsugaren, viftar med händerna och beter mig nog allmänt pinsamt..

Michelle

05 Apr 2010 00:11

örk inte trevligt, läste din blogg eller håller på, vad kul att du "skaffa" dig ett nytt liv, om man nu kan säga så. Verkar vara en trevlig blogg. !!:D

Kommentera

Publiceras ej