Imorron är den efterlängtade dagen kommen!

4kommentarer


Min syster och hennes pojkvän har påbörjat sin resa till mig!
Kan ni förstå att jag är glad?!

Imorron eftermiddag kommer jag att få träffa dom! Det var cirka 8 månader sen sist!
Sista gången var faktiskt på min födelsedag den 23 januari, då söp dom mig under stolen.
Denna gång ska det bli min tur! mohahah!

Nej men i alla fall, otroligt roligt kommer vi ha!
Även om jag inte får ledigt.... än.. men det ska jag nog se till att jag får, om jag så måste misshandla chefen!
Hehehe..

Min bästa/ dåligaste sida är att jag blir OTROLIGT FÖRBANNAD om jag INTE får som jag vill.
Vilket oftast slutar i att jag får precis som jag vill! haha.

Nu är det otroligt mycket svammel här märker jag.
Men ja, det jag ville säga var ju...

GE MIG LÖRDAG NU! KLOCKAN 16!
Jag kommer inte kunna sova inatt! Jag har längtat så otroligt mycket på den här dagen i flera månader nu och helt plöstligt så står den för dörren.
Känns konstigt men ändå, HUR OTROLIGT BRA SOM HELST!

Sen får jag ju inte glömma att min lilla mamma kommer hit snart med! På samma dag syrran åker tillbaka anländer min mamma och hennes vän hos oss.
Det kommer också bli otroligt roligt och supermysigt. MIN MAMMA ÄR BÄST!
(schhhh, berätta inte för henne att vi kommer kidnappa henne genom att inte skjutsa tillbaka henne på flygplatsen efter en vecka!)
Mamma spenderar ändå nog mycket tid med alla andra, så nu måste hon ju va med mig?!

Aja. Ska städa klart lägenheten, skitdrygt, har hållit på hela dagen.
Men allt måste ju vara i toppskick när storasyster kommer hit för bedömmning;)

Hörs snart igen!
Eller kanske inte:P

4 kommentarer

Linda

19 Sep 2009 01:22

Åh vad roligt att din familj kommer till dig!

Nä vad drygt, vet du fortfarande inte om du får ledigt?

Sara

19 Sep 2009 13:08

Vad roligt att dom kommer snart:) Avundsjuk jag är.. Hoppas ni får en bra vecka, och att chefen ger dig ledigt, annars ringer jag han! haha! :) Hörs snart:) Puss

Linda

19 Sep 2009 16:58

jaha, då hänger jag med lite bättre :)



Du jag gör inte mycket alls. Har fortfarnade inget jobb så känner mig rätt uttråkad och oduglig i stort sett..

men just nu sitter jag och muppar lite vid facebook och kollar upp vad det är för telefon jag gick med att köpa igår ;)

Anonym

21 Sep 2009 22:01

puss på dig vännen=)

Kommentera

Publiceras ej