Det är tomt hos mig!

11kommentarer

Hejsan!

Nu var det ju ett väldigt bra tag sedan jag skrev här i bloggen...

Min familj var ju som sagt här och hälsade på, vilket var otroligt roligt.
Först min syster i två veckor, sedan den natten dom skulle åka hem så kom min mamma och min mammas vännina hit.
Dom har varit här denna veckan, i går natt skjutsade vi dom till flyget och vi kom hem till vår tomma lägenhet igen vid fem tiden i morse.
Så jag är rätt så trött kan jag ju tala om, fast faktiskt inte värre än vanligt. Sov till ett så fick ju ändå ca 8 timmars sömn.

Nu känns det så himta tomt och tråkigt här. Saknar min familj!!!!! :'(

Men om ungefär en och en halv månad åker jag ju till Sverige, så jag får ju se dom snart igen:)

Hur är det med er då?
Gör ni något roligt i helgen?


Kram

11 kommentarer

amanda

10 Oct 2009 14:50

fin blogg du har :)

Jossan

10 Oct 2009 14:53

Vad otroligt härligt att bo på Cypern. Åkte dit i sommar, det var bara för skönt! Igår så hade jag filmkväll med min kompis. Annars så blir det bara slapp! Jättefin blogg, :)

Anonym

10 Oct 2009 14:56

Hoppas du får en fin helg:)

kram



ps. i min blogg får du reda på hur du kan du vinna biljetter till idolfinalen:)

jennifer

10 Oct 2009 14:56

Det är bra med mig!



Det händer inget roligt i helgen, bara massa plugg!

Sofia

10 Oct 2009 14:57

Fusk att vara på Cypern :) Ta med dig lite sol när du kommer hem :)

sara

10 Oct 2009 15:32

Gud vad fin blogg du har!

Bli gärna en av mina få läsare ;)

Titta iallfall gärna in! :D

vart har du gjort din header? =)

Anonym

10 Oct 2009 15:35

Fett coolt att bo i Cypern :D Har aldrig varit där .. <3

Anonym

10 Oct 2009 15:41

BLOGGVÄRLDENS MEST MUSIKFYLLDA BLOGG ÄR NU IGÅNG! KIKA IN OCH LYSSNA PÅ ALL GRYM MUSIK SAMT REMIXER SOM DET BJUDS PÅ!

http://ceciliesjostrand.blogg.se

http://ceciliesjostrand.blogg.se

http://ceciliesjostrand.blogg.se

sofie

10 Oct 2009 15:41

nystartad blogg, checka gärna :)

och hjälp mig göra den så bra som möjligt, alla tips är välkommna

Kommentera

Publiceras ej