Snart sova..

5kommentarer


Nu ska jag snart gå och lägga mig, måste upp tidigt imorron och jobba.
Först ska jag slänga i mig några äggmackor bara, har inte ätit så mycket idag och magen kurrar..

Hur går det med min banting då?
Åt skogen, rent ut sagt. Eller hm, skogen? Kanske ska säga palmerna^^

Fick förresten ett "erbjudande" att köpa Hoodia från en tjej, det ska tydligen vara asbra för banting och göra så man slipper hungerkänslor och sötsug.
För henne funkade det i alla fall..
Någon som har testat?!

Nej, nu säger jag Godnatt!

5 kommentarer

Helen

04 Nov 2009 11:39

Hur mår du idag då?

sara

05 Nov 2009 16:03

skön blogg!

amra

05 Nov 2009 16:34

jättefin blogg! =) Läste att du bor i Cypern? Hur är det där nere? Vädret, killarna och maten? ;) hehe

Ha det bra,

Kram!

Kristin

05 Nov 2009 16:43

Vilken fin blogg du har :):):):):)



Tänkte också tipsa dig om en liten tävling jag har i min blogg, du kan vinna ett par valfria örhängen samt en ring från webbshoppen TalkingClothes.se! Om du klickar på länken nedan kommer du direkt till tävlingsinlägget där du hittar ALL information:



http://liddie.blogg.se/2009/november/contest.html#comment



Kram! :)

Mollymus - bloggar från Uppsala

05 Nov 2009 18:45

Heeej :D

Hur står det till? xD

Hoppas din kväll blir massa bra, Kraaamis!! ;>

Kommentera

Publiceras ej