BLä

3kommentarer


Halloj mina vänner!

Förlåt ännu en gång för en ur- usel uppdatering..

Men som jag skrev tidigare så är det rätt mycket nu, förra veckan var vi iväg till Nicosia två dagar för att fixa med J's visum bland annat.
Resten av tiden har jag jobbat, börjat kolla upp flygtider och priser. Kollat in en massa vinter kläder och sen har jag varit otroligt trött på senaste tiden så det har blivit "tidiga" kvällar för min del...¨

Dessutom har bloggtorkan kommit tillbaka.. haha.. oops!
Nej men det är nog bara för att jag har för mycket i mitt lilla huvud nu och mycket stress..

men jag uppdaterar lite senare när jag har lust och tid.

Ha det så bra mina vänner..

3 kommentarer

sara

21 Nov 2009 23:10

Hehe, ja. Det enda han tjatar om typ. :b

Jane

22 Nov 2009 16:44

fin blogg:)) Kika gärna in på min blogg :)

Henriette <3 Har konkurranse!

26 Nov 2009 18:55

Utrolig fin blogg du har :)

Kommentera

Publiceras ej