Världens bästa har börjat blogga!

3kommentarer


Heeej mina vänner!

Har inte kunnat blogga före nu, för igår stängde vi ned vår telefon och internet linje eftersom vi alltid fick så dyra räkningar, så jag var utan internet en hel dag. Snacka att man känner sig handikappad utan internet!

I alla fall så skaffade vi ny internet linje idag, trådlöst dessutom! Och det är grymt mycket billigare än det förra..

Nu ska jag snart bege mig ut på stan och köpa presenter, jag har tre syskon som fyller år den här månaden och det tar ju tid att skicka med post så ska försöka få det gjort idag då!


En annan rolig sak är min vän, min allra bästa vän som alltid finns där för mig i vått och tortt och jag likaså för henne har börjat blogga!
Även om det är flera tusen mil imellan oss just nu så vet vi exakt vart vi har varandra, jag älskar den tjejen!
Hennes blogg kan du besöka HÄR.



Världens finaste person!
Bilden är dock väldigt gammal, eftersom hon inte gillar att vara med på kort. haha

3 kommentarer

HANNAH

05 Mar 2009 15:14

Det har du rätt i, men var är det billigast?

Jennie

05 Mar 2009 17:58

sv, I Ayia napa :)

amanda

05 Mar 2009 18:07

ja verkligen! :D

Kommentera

Publiceras ej