Cypriot = Idiot

6kommentarer

Hej igen!
Det tog mig en timma att diska allt! Fatta då hur mycket det var....
Alla våra glas, tallrikar, bestick och kastruller var smutsiga...

Sen skulle vi åka till den där baren...
Vi visste inte vad den hette eller vart den låg, så vi ringde ägaren och sa att vi var på väg och om han kunde förklara adressen. Men ingen utav oss verkade fatta vart den var, så jag sa till honom att vi skulle försöka hitta och gjorde vi inte det skulle vi ringa igen.
Lite senare ringde vi igen och kollade, då verkade han lite smått irriterande men försökte förklara igen..
Efter ett tag ringde vi igen för att veta den exakta platsen baren låg.... Då började han skrika och svära på grekiska och var hur otrevlig som helst!
Så vi sket i den där jävla baren och åkte hem i stället!
Varför söker dom personal till den där baren om dom ska vara så otrevlig? Ingen vill väl jobba där?!
Cypriot = Idiot!

6 kommentarer

Claudia

22 Mar 2009 01:02

Okej nu har jag lagt till dig också :)

HHANNAH;

22 Mar 2009 10:47

Pff, vilken idiot. Sådana människor skor jag mig innerligt på.

Beckis

22 Mar 2009 11:19

Blä för honom:P

Linda

22 Mar 2009 11:30

mreh, vilken nöt. Jaja, hans förlust ;)

Bella

22 Mar 2009 11:31

Ha en bra dag kram ;D

Leonard

22 Mar 2009 13:08

Nej vad otrevlig :O



Du, tänkte bara fråga, vad anser du om IPRED-lagen och fildelning? Jag skrev ett inlägg om det på min blogg nyss, och är intresserad av vad folk tycker. Skulle bli glad över ett svar! :)

Ha det bra så länge,

Leonard

Kommentera

Publiceras ej