Fredagen den 13de

7kommentarer

Hej!

Fredagen den 13de idag... igen..!
Fast jag har då aldrig haft otur på den här dagen, så jag bryr mig inte så mycket..
Brukar du ha otur på den här dagen?!

Vad händer annars idag då?

Inte så mycket, ska nog gå till gymmet. Men min mage krånglar igen, jobbigt!
Ska väl kanske ta mig till banken och förnya min adress och beställa ett nytt Visa-kort, mitt går ut i Maj..

Måste också kolla upp priserna till Indien och Sverige. Sedan fundera på hur vi ska göra, om vi ska till Sverige först och indien sen eller tvärtom. Beror på om min syster och hennes kille kommer hit.:D




7 kommentarer

Linda

13 Mar 2009 11:24

nä, jag brukar faktiskt inte ha otur jag heller. Det kommer YTTERLIGARE en fredag den 13, i november tror jag :P Nä, jag ska se skräckfilmer ikväll :)

Sara

13 Mar 2009 12:35

Hehe, jag hade inte ens tänkt på att det var fredag den 13:nde. Man får väl se vad dagen lutar sig mot. ;)

Anna

13 Mar 2009 14:32

Nej, jag brukar nästan aldrig ha otur på fredagen den 13:e, jag har säkert haft det nån gång men det kommer jag inte ihåg.

Snygg blogg//annapanna

Anonym

13 Mar 2009 16:33

hejsan, tack för din kommentar på bloggen!

jag har faktiskt haft otur någon fredag den 13.. ^

nice blogg btw.

ha en bra helg! :)

emma

13 Mar 2009 16:35

hej igen, glömde skriva vem inlägget var ifrån, :P

aama.blogg.se

Jenny

13 Mar 2009 16:49

Nej, jag brukar inte ha otur på fredag den 13:de. Hade glömt att det var det idag x)

julie

13 Mar 2009 19:12

det ironiska är att jag har aldrig haft så tur som idag! fin design på blogg btw :)

Kommentera

Publiceras ej