Tebax!

1kommentarer

Halloj!
Är tillbaka från shoppingen, kan tyvärr inte säga vad jag köpte eftersom min syster läser min blogg.
Men förhoppningsvis blir hon glad för presenten. "DU MÅSTE BLI GLAD, ANNARS SLÅR JAG DIG!"
haha, nej men seriöst, vem är världens bästa syster om inte jag? Så klart som fan att du blir glad;)

Var även en sväng till en restaurang angående jobb, och för första gången på länge ser det faktiskt jättepositivt ut fastän ägaren inte har träffat mig. YES!

Det ser inte direkt ut som att jag får jobba på det gamla jobbet, med tanke på att dom hela tiden tar in ny personal ochjag är inte en utav dom!
Jag har mycket ilska riktad till dom just nu, saker jag skulle vilja tala om för dom och för alla er hur jag känner. Men skulle jag berätta hur jag kände så skulle säker min blogg bli nedstängd med tanke på mina grova ord. Så jag håller det inom mig istället. Haha.

Funderar faktiskt också att dra till Ayia Napa och jobba, eller ja, ska väl dit och kika läget i alla fall och se om det finns någon möjlighet.

1 kommentarer

s

05 Mar 2009 22:18

haha jag lär nog bli glad ;) du är ju som sagt världens bästa syster.

hoppas du får jobbet : D

Kommentera

Publiceras ej