Tisdag

6kommentarer

Hej och godmorgon!

Nu ska vi snart iväg till personerna vi var på "fest" hos i fredags, dom ska tydligen bjuda på lunch.
Kommer säkert bli jätte trevligt.

Men innan det så måste jag hinna förbi banken för att ge dom min nya adress, och förbi gymmet för att fixa medlemskap (jag vet att jag skulle göra det för flera veckor sen, men jag är seg som vanligt.)

Nu ska jag först ta och äta lite jordgubbar sen sticker jag.

Vad händer idag för din del?

Vi hörs senare allihopa!

6 kommentarer

Inga-Lisa

17 Mar 2009 11:56

Hej! Nu finns det bara två dagar kvar på mina MODELL-FÖR-EN-DAG-paket till specialpris! Kolla in min blogg för mer info.



Mvh

Fotograf Inga-Lisa Lundqvist Adler

Linda

17 Mar 2009 12:13

Hehe, har du helt snöat in på jordgubbar u då? ;)

Jag brukar kasta mig över dem när de börjar säljas, det bästa som finns!

jocke

17 Mar 2009 12:24

Jobbar på som vanligt:)

Leonora - The Crazy one

17 Mar 2009 14:51

sv; sover och äter resten av tiden ;)

hahaha :D

Anonym

17 Mar 2009 14:59

hej, detta låter som en sjuk fråga men skulle du kunna dansa för pengar? detta är bara en allmän fråga från ett inlägg i min blogg så ta det inte bokstavligt.

Beckis

17 Mar 2009 19:04

vet inte, är väl hemma resten av kvällen

Kommentera

Publiceras ej