Sammanfattning av min helg!

4kommentarer

Hej!

Ny dag och jag känner mig som en ny människa, ja eller mer som en människa kanske jag ska säga..
I helgen hade jag fullt upp minst sagt, därför kunde jag inte blogga..

I fredags var vi på fest, det var väldigt trevligt..
Men som vanligt var dagen efter inte lika trevlig, på lördagen klev jag upp rätt tidigt ändå och efter lite mat så mådde jag mycket bättre. Sedan åkte jag och klippte mitt hår, blev inte så stor skillnad. Frisören är lite skum, men hon är snäll.

Frisören: Hur vill du klippa dig?
Jag: Jag vet inte, klipp mig som du vill, bara det blir snyggt!
Frisören: Vill du klippa dig kort? Ungefär som min frisyr?
Jag: Hmmm.... njaaaa.. nej, inte kort..
Frisören: Men det är FASHON!
Frsören: Killar gillar denna frisyr, JAG VET vad killar gillar....
Jag: Hm, ne, klipp bara lite i topparna, tack..

Sen mot kvällen åkte vi runt och sökte jobb som vanligt.
Sedan åkte vi på fest igen, jag var trött och bakis från morgonen..
Så att dricka mer var inte så smart av mig.. Rent idiotiskt faktiskt..

Igår var jag helt död, jag sov nästan hela dagen och mitt huvud dunkade av huvudvärk.
Vid 7 på kom jag väl upp ur sängen och började laga lite mat, sen efteråt var det bara att gå och lägga sig igen.

Hur var din helg?

4 kommentarer

jocke

30 Mar 2009 13:05

Du måste vara rädd om dig!!

[s a o s . b l o g g . s e]

30 Mar 2009 14:22

[svar:] Nä jag gillar inte heller måsar särskilt mycket men vafasen, man får väl offra sig för konsten ;) haha

Beckis

30 Mar 2009 18:41

Jo min helg var bra;D

Beckis

30 Mar 2009 18:49

Lägg gärna upp en bild av ditt nyklippta hår!!

Kommentera

Publiceras ej