Pinsamt

2kommentarer


Jag kom till gymmet. Men det visade sig att den klassen jag ville gå på inte var, alltså jag frågade inte eller så eftersom dom knappt kan engelska. Utan gick till rummet där det brukar vara, men det var något helt annat där...
Jag tänkte att jag skulle gymma lite, men gymmet var proppat och nästan allt var upptaget, dock hittade jag en cyckel som jag inte förstod mig på men cyklade ändå ca 20 minuter.

Jag tyckte det kändes pinsamt att efter bara 20 minuter, så jag gick och frågade en tjej i receptionen vilket pass som skulle börja sen. Det var body pump. Jag har länge velat gå, men jag känner mig ju som sagt sjuk och trött och ska iväg nu vid tio. Ok sa jag och stod och funderade på vad jag skulle göra, hon sa att jag kunde träna där inne, men allt var ju upptaget sa jag. Men sit-ups då? Hm.. jaa, kanske. Men jag gick in i omklädningsrummet och tog det lungt en stund, jag var nästan helt bestämd att jag skulle gå på Pump, men klockan blev fem över åtta och jag gick dit det skulle vara men det var inte där.. Så jag smet hem när ingen såg. Haha

Imorron blir det nya tag ( om jag dvs inte är sämre ) och jag funderar på att göra en klass+gym på morgonen och pass på kvällen igen. I will see.




( förresten, jag var inte med i tidningen här om dagen. Jag bara lurades lite grann. Finns en sida där man kan göra riktigt coola bilder utav dina egna bilder sidan hittar du HÄR)

2 kommentarer

Leonard

30 Mar 2009 21:09

Haha var det mig du syftade på med tidningen x)



Du, kolla gärna in mina nya bilder på min blogg och säg vad du tycker om dem! Det kommer några fler snart :)



Leonard

Beckis

31 Mar 2009 18:17

Haha jag trodde verkligen på det din luring, det såg väldigt verkligt ut!!!



cooolt!!

Kommentera

Publiceras ej