Ny utmaning

8kommentarer

Min vän Ramona tycker tydligen om att ge mig utmaningar.
Och vad gör man inte för sina vänner?
Så hä kommer ännu en utmaning, som snarare ser ut som en lista.....

Fyra tv program jag brukar se :
Sex and the city, Lipstick Jungle, Smallville, Ghost wisperer

Fyra saker jag gjorde igår :
Bloggade, åkte Baggy, Körde bil, väntade på en person i tre timmar.

Fyra saker jag längtar till :
Varmare dagar, 5 juni, Indien & Sverige resan.

Fyra saker som står på min önskelista :
Ny mobil,  ett jobb, ipod nano(en rosa) och massvis med pengar.

Fyra saker jag avskyr :
Kyla, folk som inte passar tider, falska människor och Zivania.

Fyra saker jag tycker om att göra :
Shoppa, Blogga, Umgås med familj och vänner.

Fyra saker jag åt igår :
Kex, philadelphia ost, grönmögel ost och biffgryta.


Jag utmanar mina läsare!
Kopiera och lägg upp på din blogg, radera mina svar och lägg till dina egna svar.

Skriv gärna en kommentar på min blogg att du lagt upp listan  på din blogg.
Kan vara roligt att läsa!

8 kommentarer

Ramona

01 Mar 2009 17:48

Haha jo klart jag gör det!

Denise

01 Mar 2009 18:47

Hej gillar din blogg och undrar om vi kan följa varandra med bloglovin?:) Det skulle vara riktigt roligt. Kommenetera gärna ditt svar i min blogg:)

Ha en bra kväll

/Denise

SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

01 Mar 2009 19:31

Hejsan sötis!

Ställ gärna en fråga eller flera i våran frågestund om det är något du undrar över! Det skulle vara roligt! Kram på dig!

Denise

01 Mar 2009 19:44

sv:Lägger till dig nu:D

Tack så mycket:)

/Denise

SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

01 Mar 2009 19:56

SV: Aaaaaw, söta du.. Tack så jätte mycket sweatheart! Din blogg är också fin!



Ställ gärna en fråga eller flera i våran frågestund om det är något du undrar över! Det skulle vara roligt! Kram på dig!

Julia :)

01 Mar 2009 20:27

har lagt upp listan :)

missbui giving love ♥

01 Mar 2009 23:16

" folk som inte passar tider " HAHAHA du låter som min lärare (aaaaa)



men det är sant, när man ska vänta på någon :(

missbui giving love ♥

01 Mar 2009 23:25

HAHAHAHAHA, vi blattar du ska se.. jag går i skolan 5 dagar i veckan, 2 av dom kommer jag i tid :S HAHAHA, får assmkt skit!



har väcker klocka och allt det hjälper inte! :O

Kommentera

Publiceras ej