Godmorgon!

5kommentarer

Hur är det med dig idag då?
Sovit gott?


Idag har jag redan hunnit varit och postat presenterna till mina syskon, 28 euro gick det på inte så värst dyrt ändå tycker jag med tanke på att det var nästan 2kg och kommer att anlända till Sverige på tisdag.

Idag är det härligt väder, det blåser dock lite fast det är varma vindar så det gör inte så mycket, sommaren har kommit hit nu! Yeeey! I love summer!

Men en äcklig sak som hände imorse var att jag öppnade dörren för att känna sommarvärmen och precis när jag skulle stänga så flög det in en STOR FET SYRSA! Bara några milimeter från min hand...
Den var grön och stor som en mus och självklart blev jag jätteäcklad och rädd och sprang runt och skrek och stängde in mig i sovrummet. BLÄ!
Varför ska dom äckliga djuren få finnas? Vad är dom bra för liksom?
Alla ni där hemma, var glad att sånna stora insekter inte finns i Sverige!



 
Tänk er den här dubbel så stor och knallgrön! Så äcklig var den!


 

5 kommentarer

Sara

06 Mar 2009 11:48

Uuusch.. Lät inge vidare trevligt. Ta inte med dig sånna hem!!! :P

Linda

06 Mar 2009 11:48

men usch! vilken jädra start på morgonen! jag som avskyr kryp och insekter :S

Miss Cali

06 Mar 2009 11:51

Fyfaan vad underbart! Om ni behöver fler folk på restaurangen kan du alltid hojta . ;)



Ha det UNDERBART i värmen. :D

Fittan Fes

06 Mar 2009 12:52

Har DU en egen Midget Man??

Kolla själv;

www.fittanfes.com

s

08 Mar 2009 13:02

Eww!

Kommentera

Publiceras ej