Godmorgon Söndag!

1kommentarer

Godmorgon/Godeftermiddag!

Har sovit nu i sisådär elva timmar, det var skönt:)

Haha, en rolig grej som hände igår strax efter att jag hade skrivit inlägget om mina grannar...
Dom började att föra mer och mer oväsen, så vi fick nog och skulle gå och ge dom en utskällning, så vi går dit och knackar på dörren i flera minuter. Och då visar det sig att hyresvärden och hans familj bor där!
Alltså det var hans son och en kompis till honom som förde ett sånt oväsen! Och inte konstigt att inte hyresvärden sagt till hans "gäster" när det var hans familj!
Som jag skrev så har vi klagat åtminstone två gånger på oljud på natten. Och hela tiden var det hans familj!
Haha, jag började skratta som fan då vi gjick därifrån, brukar man klaga på hyresvärden sådär?:P

1 kommentarer

Therese

01 Mar 2009 12:51

Jag har bott här sen i november så det är ganska färskt än men.. :) Ingen thailändska ännu, men jag vill verkligen lära mig men det är ju inte driket det lättaste språket. Jag ska försöka ta mig i kragen nu i alla fall, haha! Ha en fortsatt skön söndag :)

Kommentera

Publiceras ej