Blä!

0kommentarer


Mitt huvud dunkar och gör ont...
Jag tror jag börjar bli sjuk, känner att febern är på väg också..

Idag hade jag tänkt gå och träna Aerobics, den börjar om en timme, men jag känner verkligen inte för att springa och hoppa och ha mig när jag har huvudvärk. Så det får bli Yogalates istället, trots det inte är så jättroligt och ger inte så mkt så måste jag ju ändå röra på mig efter helgen bravader.

Har suttit och studera en massa drinkar också, måste kunna det tills ikväll.. Fast det lär ju gå åt hel***e, ändå..
Men men, vi får väl se.. Jag vet ju att dom flesta som jobbar bakom en bar får lära sig på plats, och det är faktikst få personer som har utbildning. Och jag är säker på att lite av mitt minne kommer tillbaka när jag väl ställer mig bakom baren och ska testas.

Jag tänkte faktiskt lägga upp en bild på mig för att visa hur sliten och sjuk jag ser ut..
Och då menar jag inte "fjortissliten" då man lägger upp en bild då man är jätte sminkad fast skriver att man är sliten, bara för att få en massa kommentarer om hur söt man är.
Men för att undvara er den smärtan och risken att bli blind så vissar jag upp en bild på hur jag ser ut på ett ungefär:


Kommentera

Publiceras ej