Psykopat, misshandel och tårar!

5kommentarer

Godmorgon mina vänner!
Allt bra?
Själv så är jag trött och slut, men orkar inte sova länge nu när vi har fått internet...

Igår var det en utav dom värsta dagarna på jobbet, hur hektiskt som helst och jag pallade inte..

För det första så var det en snubbe där (psykopat), som satt vid baren redan då jag började, under tiden där hade han druckigt 5 flaskor Zivania.
Först var han artig och frågade om han kunde få en flaska vatten, längre och längre tid gick förändrades hans beteende.
Han satt där stirrande, när han stirrar på en känns det som att det är självaste djävulen som tittar på dig, hans ser rakt igenom en rakt in till själen. Jag får gåshud bara jag tänker på honom...

Han kallade på min J och självklart kom han, psykopaten klev ned från stolen och slog till honom!
Sedan började han skrika och ha sig mot alla.. Jag ska slå sönder denna bar och all personal här sa han!
Min J ville åka hem, men jag sa till honom att gå in från baksidan och jag skulle öppna dörren, psykopaten såg att jag pratade med J och han följde varje steg jag tog.
Jag var tvungen att passera honom för att komma till baksidan, jag sprang nästan förbi honom och hörde hur han skrek något efter mig. Sedan fick jag höra att han hade skrikit bitch eller något sånt.

Psykopaten gick iväg för att sedan komma tillbaka lite senare på kvällen, J var tvungen att gömma sig inne på toan medans chefen ringde polisen. Innan polisen hade kommit hade psykopaten redan gått iväg.
Men förhoppningsvi så blir han inspärrad på psyket idag! Annars vet jag inte vad som händer.....

Sedan på kvällen var det bara ett helt kaos, hur mycket folk som helst kom och alla arbetskolleger blev helt stressade och otrevliga och började skälla och ha sig. Personal Chefen hade sagt förut att om jag behövde hans hjälp och jag behövde verkligen hans hjälp igår, men då blev han bara irriterad och sur och sa om jag inte klarar att stå bakom kassan så behöver jag inte göra det!
Barmannen slog till mig varje gång han tyckte att jag var i vägen.. Ursäkta mig men, jag tycker inte att det är OKEJ att slå till någon bara för att man tycker att den personen är i vägen!
Det var bara ett skämt, sa personal chefen.
Det var ju inte direkt så roligt, sa jag!


Min gräns var nådd och tårarna började komma, jag sprang in på toaletten för jag ville inte gråta inför alla människor. Var borta kanske 10 minuter. Självklart blev jag ju utskälld för det med! Surprise!
Fuck, i hate that place!

5 kommentarer

Linda

13 Jun 2009 16:53

Fy vilken dag! Och den sjuka människan borde ju bli inspärrad..usch.. Får hoppas att denna dagen blir bättre iaf :)

Sara

13 Jun 2009 18:40

Vilka irreterande typer. Antar att du jobbar ikväll också. Ska till Elida om en stund ja. Har inte hunnit vara vid datorn nått idag, for in till lekparken istan med kidsen runt 10, sen for vi ochg grillade, kom hem för en liten stund sen. Men vi får höras imorrn. Puss baby

Mamma

14 Jun 2009 15:35

Härligt att du är tillbaka! Ska iväg o jobba nu,menn jag hör av mig.Ta styrkan från dockan, den finns där. Kram

sys

14 Jun 2009 22:17

Vilka jävla idioter! Fuck vill inte byta med dig just nu...Gick det bra för j? Hälsa, kram kram

malin

15 Jun 2009 15:08

Jag har börjat blogga igen!!/// fd. www.malinmalinmalins.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej