Lista

0kommentarer

Lägger upp en lista som jag hittade på den HÄR bloggen.

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ?
Gillar både och, men helst i tungan.
2. Vara seriös än rolig ? Seriös, så folk tar mig på allvar.
3. dricka röd eller grön mjölk ? Dricker knappt mjölk men när jag väl gör det är det väl röd, full-fat.
4. brinna upp eller drunkna ? Om jag måste välja så tar jag nog drunkna, går nog fortare och gör mindre ont.
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? Föräldrarna, helt klart.

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? 
Klart jag är.
2. sol eller måne ? Solen, när den är på väg upp eller ned.
3. vinter eller höst ? Här är det bara två årstider, men gillar inte vintern här, men det är ju så mysigt hemma i Sverige då det är alldels kolsvart och snöigt.
4. vänster eller höger ? Höger?
5. solit eller regn ? Soligt, så klart.
6. vaniljglass eller chokladglass ? Grädd-vanilj glass, annars choklad..

- OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ?
19.20
2. fullständiga namn ? Rebecca Alexandra Norman
3. Vart vill du bo ? Ingen aning..
 4. hur många barn vill du ha ? Ett till att börja med i alla fall.
5. vill du gifta dig ? Mjoo.
6. rullar du spagetti eller skär du den ? Både och.
7. har du ätit sushi ?  I love it!
8. lyssnar du på nu ? Bara tvättmaskinen.
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? Inga
10. humör ? Trött.

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ?
Jadå.
2. sjungit ? Sjöng med i Angels med Robbie igår kväll, går inte att undvika.
3. blivit kramad ? Yes.
4. känt dig fånig ?  Nje, inte direkt.
5. saknat någon ? Mina närmaste vänner, min familj och min brorson.
6. dansat galet ? Nej.
7. klippt håret ? Nej.
8. gråtit ? Nej, thanks god for that. Gråtit riktigt mycket för allt den senaste tiden.
9. ljugit ? Näe.
10. blivit kysst ? Jadå.

- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ?
Ja, men med misstag.
2. har du en hund ? Nej, hade världens sötaste.
3. sover du helst sj eller med någon ? Med någon.
4. tror du på spöken ? Ja, är över 100% säker på att dom finns.

Kommentera

Publiceras ej