Woopa är slugna jävlar.

2kommentarer


Jag blev medlem på woopa.se, en ny gratis sida som gör att man kan tjäna riktiga pengar genom att klicka på erbjudande och sånt. Att registrera sig ger en 20 kronor...
( Sant eller ej, ville liksom bara testa om det var sant..)

Sedan gick jag in på en hemsida genom dem, som get typ 25 öre eller något sådan, kollade men inget "registrerades" och tryckte igen. Eftersom sidan fortfarande var kvar och HELT syndlig.

Vad hände då?
HAHA.. JAG BLEV BANNAD! :P
LIVSTIDS BAN!
hahaha..
Eller nej, jag kan betala 50 kronor till dom jävlarna så tar dom bort bannern.. Nej tack.. haha
Nu vet man ju hur dom får pengar till alla utbetalningar, jo dom bannar alla jämt och ständigt och små fjortisar som vill tjäna en extra slant betalar ju såklart 50 kr för att ta bort bannern..
Tänk dig om 100 personer betalar för att "samla pengar" igen, ja då har ju dom 5 tusen redan där!
Dom är smart dom jävlarna.. haha


Nej, godnatt nu!

2 kommentarer

Josefine

02 Aug 2009 21:10

Tycker du att det är fint med navelpiercing? .)

Leonard

03 Aug 2009 23:32

Hej! Hoppas att allt är bra med dig. Kolla gärna bilderna i mitt senaste inlägg och säg vad du tycker :)

Kommentera

Publiceras ej