Vill inte sova, viiiiillll iiiiinnte!

1kommentarer

J säger att jag måste sova nu!
Men jag är inte trött över huvudtaget, vad kan man göra åt det?

Vi ska tydelingen upp jättetidigt imorron och söka jobb, redan klockan sju måste vi kliva upp. Jippie! (eller inte)
Alla ni som tror att det är så himla skönt att vara arbetslös, då kan jag tala om för er att det är det INTE!
Det är mycket jobbigare att vara arbetslös och söka jobb än att ha ett jobb och jobba 11 timmar varje dag för en skitlön, så det såå....

Nej, nu börjar han bli sur på mig för att jag hellre sitter här vid datorn än att sova.
Ja, jag får väl försöka sova då då!

Forsätt gärna att klicka på mina annonser (bli gärna medlem på sidorna med *flört flört*) under natten, har redan tjänat 3 öre, wiiihooo.

Godnatt sötnosar!

1 kommentarer

Linda

09 Jul 2009 10:02

nä, arbetslös är inget kul att vara. Förutom själva jobbsökandet man såklart måste göra, så finns ju stressen om pengar hela tiden där med.



Jag är timanställd och vissa morgnar ringer dem från bokningen 6.30 och frågar om jag kan komma in till klockan 7.. kul..



Aja, lycka till med jobbsökandet idag

Kommentera

Publiceras ej