Ögon i Tårtan!

1kommentarer


Jag börjar känna mig lite smått stressad nu, nu har det gått 4dagar utan jobb. Men imorgon börjar en ny vecka och jag får hoppas på det bästa!

I natt drömde jag i en creepy dröm, jag var på mitt gamla jobb och en kille som jag jobbade med tog ett svärd och stack det rakt in i magen på bar- ägaren. Sedan tog min J en köttkniv (ni vet en såndär fyrkantig kniv) och drämde den rakt in i bröstkorgen på ägaren. Sedan började dom att döda alla i personalen, alltså dom som fortfarande jobbade där.
Men jag och "några kompisar" kom undan, någon dag efter så ville dom döda oss med och dom hade gjort en tårta där dom hade plockat ut alla ögonen på personerna som mördats och bakat in dem i tårtan.
Sedan vaknade jag upp........

Sjuk dröm jag vet, jag drömmer alltid sjuka, äckliga drömmar.
Men vad ville denna dröm säga då? Att jag hatar Bar- Ägaren och personalen?



( Min illustration is the best!)


1 kommentarer

Linda

12 Jul 2009 14:38

Fan vad läskigt! Hehe, ingen aning om vad ditt undermedvetna ville säga dig där :P

Kommentera

Publiceras ej