Måndag

0kommentarer


Idag är det molnigt ute, det gillar jag. Det är lite svalare än alla andra dagar, sedan blåser det lite också.

För ett tag sedan ringde min mobil, och jag gillar verkligen inte att prata med okända människor så när jag inte känner igen nummret så vill jag alltid att J ska svara. Men denna gång vägrade han och mobilen slutade ringa.
Sedan pushade han mig att ringa upp och ja, jag ringde upp och det visade sig vara ett utav hotellen jag har sökt jobb på.
Fast jag kom bara till receptionen, för jag kom inte på namnet på han som troligtvis ringde mig så dom sa att om det är viktigt kommer han troligtvis att ringa upp igen. Så får hoppas på det, och att han säger Ja såklart!

Fast det skulle kännas konstigt, alltså om jag får jobba på det där hotellet. Det är typ det finaste hotellet jag någonsin sett, har 5 stjärnor och alla i personalen är extremt service inriktade. Passar jag in där?

Kommentera

Publiceras ej