Sveriges häftigaste hotellrum!

6kommentarer


Detta rum finns på Grönvälns slott. Inredningen är hämtad från 1700-talets rokoko-stil och alla rum ar inredda med förgyllda möbler, lister och andra detaljer. Allt är i guld, förutom i ett utav rummen- SILVER SVITEN där allt går i silver.


Vad sägs om att bo i en "trädkoja" 13 meter upp i luften?
På hotell Hackspett i Vasaparken i centrala Västerås får du garanterat se allt ur fågelperspektiv.


Nya Jumbo Hotell ligger intill Arlanda flygplats. Här har en jumbojet byggds om till ett vandrarhem.
Vill du inte sova i sovsal så finns alltid cockpiten.


Om inget utav dom övre hotellrummen passar.. Vad sägs om denna?
150 meter under marken ligger gruvsviten i Sala. Hotellrummet är uthugget ur själv urberget och omgivet av ett antal underjordiska sjöar.


Vilket hotellrum skulle du helst vilja spendera en natt på?

(taget ifrån aftonbladet.se och destination.se)

6 kommentarer

Linda

20 Jul 2009 22:59

Det sista rummet hade nog bara gett mig klaustrofobi, men i det första hade jag säkert känt mig som en prinsessa! Så det hade jag valt :)

Zandra

20 Jul 2009 23:06

Skulle gärna vilja bo i flygplanet fast inte så långt hemmifrån så blir nog inte av :P

Anonym

21 Jul 2009 08:53

den längst ner lockar mig mest

Veronica

21 Jul 2009 12:15

Nej, vilka coola tips hurru! :) Har aldrig hört om det där förut!

Kommentera

Publiceras ej