Min chef är nog den bästa cyprioten jag mött..

1kommentarer


Min chef är nog den bästa chefen man kan önska sig.
Visst, han är cypriot och går runt och svär på grekiska när han är stressad, men han skäller ALDRIG på personalen!

Idag frågade han mig hur jag trivdes på jobbet och om jag trivdes med mina arbetskamrater, jag sa att jag trivdes väldigt bra. Good, that's all i wanted to know.... go back to work now... haha.

Min vän Katie åker ju tillbaka till sitt hemland på onsdag, och jag ville verkligen spendera tid med henne innan hon åker.
Så jag ville fråga chefen om min lediga dag, men eftersom jag inte hade träffat honom på 3 dagar så var det ju lite svårt, så idag kom jag och frågade honom om han hade gjort schemat för nästa vecka.
Jo, det hade han och han undrade varför jag frågade det?
Jo, för jag undrade om det skulle vara okej att ge mig ledigt på tisdag?!
Varje torsdag MORGON gör han schemat.. Men han sa, ojojoj, det är MYCKET svårt med tanke på att schemat redan är hos högsta chefen. Men jag ska se vad jag kan göra. 5 minuter efter kom han fram till mig och nickade på huvudet.

Han är nog bäst..
Kanske finns det cyprioter med ett gott hjärta trots allt?!

1 kommentarer

Linn

03 Aug 2009 17:34

Jag skulle också vilja flytta till ett varmt land! Det har jag velat så länge jag kan komma ihåg xd haha

Hur kommer det sig att du flyttade just till Cypern? :) Kände du någon där eller flyttade du helt ensam?

Kommentera

Publiceras ej