Jag är bättre än alla andra. JAG ÄR BÄST!

1kommentarer


Idag på jobbet kom restaurang chefen och "skröt" om mig, till en Huvud Servitör? (head waiter),
framför mig! Självklart så ville inte denna servitören höra något om hur bra jag är, men själv blev jag stolt och lite rörd.

Chefen: I'm very proud of Becca!
First day when she came here....
Huvud servitören: ..... she was very shy!!!
Chefen: No... first day when she started, she was watching everyting...
Second day, she was trying.

Third day, she was trying a little bit harder.

Fourth day, she was woring VERY FAST, and still she is, AND WORKING BETTER THAN ANYONE ELSE HERE!



Det är bara att konstatera, trots skadade fötter så jobbar jag ändå ALLTID bäst.

Jag är bara bäst helt enkelt.

1 kommentarer

Linda

28 Jul 2009 10:19

Jäklar vad kul det måste vara att höra! :)

Kommentera

Publiceras ej