Förbannad.

2kommentarer


Ikväll har vi varit på födelsedags fest. Det var rätt så kul, blev några öl här och där.
Tips: Ställ er aldrig på vågen efter ni har druckigt några öl!

Imorgon är det tänkt att vi ska iväg till ett ställe som heter "Adonis Baths Waterfalls" där ska tydligen Adonis- god of beatuy vara född och uppväxt enligt grekiska mytologin.
Själv så hade jag tänkt att det kunde vara ganska romantiskt ifall det bara var jag och J som åkte iväg en halvdag eller så, men innan festen var slut har han lyckats bjuda med ca 10 andra personer med, dvs utan mitt sammtycke.
Så som ni kanske förstår är jag rätt arg på honom nu....
Visst, det kan vara roligt om man är många med, men när man liksom inte har tänkt det från början så känns det bara jobbigt..  Men men, killar är ju alltid killar.... tyvärr..... suck...

Tydligen ska dessa personer komma på lunch eller middag eller nått sånt med, efter vi varit där och jag får inte ens laga maten i mitt egna "hus" neeej, för det ska en annan kille göra som tydligen är kock...
Öhm, och vad är jag?! Bara för att jag har en 3-årig utbildning som kock och några års erfarenhet också, men neeej, jag kan ändå inte laga mat?
Inte för jag vill det heller,. men va fan. My home- my rules.

Aja, med ca 3 öl och 1 glas vin i kroppen har jag fått ur med det jag ville säga.
Så nu säger jag godnatt och vi hörs imorron!

2 kommentarer

Linda

11 Jul 2009 11:12

Hehe, nja det kanske inte blir lika romantiskt som det var tänkt från början. Får hoppas dagen blir rolig ändå. det där med att någon annan ska laga maten lät lite mysko.. är det i ditt hus utan att du visste om det? o.o

Leia

11 Jul 2009 15:44

Man ska aldrig väga sig efter att man ätit / druckit utan direkt när man vaknat på morgonen.

Kommentera

Publiceras ej