11 kilos vattenmelon

1kommentarer


Igår köpte vi förresten en 11 kilos Vattenmelon för 2 euro 16 cents, för den som är intresserad av den faktan.
Billigt, billigt,  DEEÄ REAAÄ IDAAAAAA! DEEÄ REAAAÄ IDAAA! (internet skämt mellan mig och mamma)


Nu ska jag gå och sussa, ska upp "tidigt" imorron och åka in till Pafos och först hämta ut mitt paket som min söta mamma, min söta Lille Mor,  har skickat till mig:)
Sedan ska jag även kolla om det finns någon kortärmad skjorta,och nya SKÖNA skor att arbeta i.

Men innan ni alla andra ska sova, eller om ni precis har klivit upp.
Så tycker jag att DU ska klicka dig in här och bli medlem:


Ja,
jag vet att jag får mer poäng om du blir medlem. Men ibland kan man väl vara snäll och hjälpa andra?!

GODNATT!

1 kommentarer

Anonym

27 Jul 2009 23:56

vad fin den var! =)

Kommentera

Publiceras ej