Spöregn!

0kommentarer

Goddag!

Idag vaknade jag upp till spöregn!
Inte så roligt när det första man måste göra är att gå ut i regnet, för att ta in alla kläder som hängde ute. Men det var redan för sent, dom var alldeles dyblöta och hade fallit till marken. Så det var bara in i tvättmaskinen med dom ingen, och hoppas på att regnet ska hunnit sluta när tvätten är klar.

Inte så mycket händer idag, ska bara ut och köpa hundgrejer.. Snart kommer min lillvovve!
Sedan måste jag handla lite mat också, skulle egentligen ha lagat räkor igår, men det kom jag på klockan åtta, så vi åkte runt i hela Pafos för att leta efter Soya sås, men det säljer dom tydligen bara på affärerna, inte kioskerna.
Så det får väl bli idag istället.

Ja, sen en till sak. Det här blivit ganska så mycket svårare att äta LCHF här, för det finns ju vissa saker jag ÄLSKAR, du vet sånna där saker man bara måste ha! Som inte finns i Sverige.
Två av dom sakerna är körsbärsjuice! Det är så otroligt gott att jag kan dricka upp en hel förpackning på fem minuter, en till sak är när man åker bil och det är vanilj kaffe på burk. Det är så otroligt gott att det inte ens att gå att beskriva hur gott det är.
Sånna saker borde förbjudas i landet, medans jag går på diet!

Kommentera

Publiceras ej