Panik år

0kommentarer

Halloj!
Idag snöar det.. Riktigt mycket!
Usch, jag tycker absolut inte om snö, att titta ut genom fönstret gör mig typ deprimerad...
Men snart lämnar jag ju snön igen;)

Idag fortsätter jag med städningen, det är väldigt mycket kvar kan jag lova. Men det börjar väl bli lite ordning.
Igår hade jag precis packat ned mina kläder i en kartong och en påse, utav dom jag skulle spara. Då kom mamma på idén att jag skulle ha dom på hyllorna längst upp i garderoben istället. Så då var det bara att packa upp dom igen!

Jag börjar känna mig lite stressad, jag har så mycket jag måste planera.
Nu åker jag ju tillbaka, och i februari börjar jag jobba igen, sedan i mars- april ska jag åka till Indien, sedan tillbaka till Cypern sedan ska jag komma tillbaka till Sverige en vecka igen..
Och från Cypern måste jag planera en massa saker.... kan tyvärr inte avslöja vad det är, för jag vet inte om jag får berätta det än... Men det kommer bli roligt!:)

Jag skulle vilja åka till min bror i juni-juli också, meeeeeen, det är ju bara att glömma, är så himla mycket då. Men ja, får väl se.

Det händer såå mycket det här året!!

Kommentera

Publiceras ej