Varit vaken sen halvsju!

0kommentarer

Godmorgon allihopa!
Sovit gott?

Själv så sov jag 4½ timme för att sedan kliva upp klockan halv sju.
Jag skulle iväg och träffa min gamla chef, eller ja gamla och gamla.. Han är förhoppningsvis min framtida chef också;)
I alla fall, jag väntade på honom från klockan sju, han brukar vanligtvis komma till kontoret halv nio. Så vid nio gick jag dit, och dörren var låst.
Jag ringde honom, men fick inget svar, skickade ett sms men fick inget svar där heller.
Vid 10 gav jag upp och åkte hem igen.
Jag är faktiskt lite sur, för han visste att jag skulle komma vid sju och han hörde inte utav sig eller något sånt utan lät mig vänta.... Visst, cyprioterna är väldigt sena utav sig (sigga sigga) men i hans position så tycker jag han borde hålla tiden!

Så nu så får han väl prata med mig på måndag då jag kommer in och jobbar extra. Om han är där då dvs.

Kommentera

Publiceras ej