Sex and the city

0kommentarer

Igår kollade jag på Sex and the city, första säsongen. Jag liksom börjar om och om igen på den serien, nu känns det som att jag kan hela serien ut och in.
Eftersom jag är ett stort fan av SATC så har jag upptäckt en sak, undrar om ni andra fans har upptäckt samma sak som jag.

Carrie har problem med Mr Big, och drar från en överklass fest för det visar sig att Mr Big dejtar en hel del andra tjejer, hon drar vidare till en fest för coola personer under 30!
Där är det en författare, Jared, som vill ha med henne hem. Vet ni vem jag menar?

I alla fall, jag har tänkt på det länge, är inte han samma kille (skådespelare) som hon faktiskt dejtar och har förhållande med senare i serien? Dessutom är han också författare! Han som hade problem i sängkammaren.. Vaughn hette han visst..



Är det tänkt att det ska vara så? Hittade dom ingen som ville ställa upp som Carries pojkvän i världens bästa serie?
Eller är det bara ett sammanträffande? Trodde dom ingen skulle märka något?
Eller är det helt enkelt bara ett trick för att förvirra våra stackars SATC besatta hjärnor?

Kommentera

Publiceras ej