Min skumma dröm

2kommentarer

Hejsan!

Vaknade rätt sent idag, somnade rätt sent igår också. Jag var helt fast i Lipstick Jungle andra säsongen.
Gud alltså! Varför finns det ALLTID personer man börjar hata i serier?! Även fast den "hemska" personen inte alls är så hemsk egentligen utan det är två personer som gör samma fel, fast en utav dom börjar man hata. Varför är det så?

I natt hade jag värdens skummaste dröm:
Jag drömde att jag vara lillasyster åt Nils(storstadspojken) och jag bodde hos honom, en dag kom Blondinbella förbi och visste inte att jag var hemma utan gick in på mitt rum och tog mitt djur. Det var något konstigt fantasidjur som bara finns i drömmarna.
Då såg hon mig, och hon var VÄRSTA bitchen. Hur otrevlig som helst.
Men Nils han var snäll han:)

Vad kan den drömmen betyda? Att jag måste sluta läsa deras bloggar?!

2 kommentarer

hanna

17 Feb 2009 12:21

fin blogg, och rolig dröm ;) haha

hanna

17 Feb 2009 12:30

tack så mycket becca!

har du en bra dag hittills? :D

Kommentera

Publiceras ej