Tråkigt med regn

4kommentarer

Hejsan!
Hur är det med dig idag?

Imorse klev jag upp strax efter åtta, för att sedan åka till Cyta Net (där jag har bredband och telefoni.)
Ska nämligen stänga ned telefonen och även byta bredbandsbolag.. Varje månad får vi telefon och internet räkning på runt 160 Euro. Det är ungefär 1600 svenska kronor i månaden! Lite väl saftig räkning!
Så då ska vi byta till ett trådlöst bredband, och det kommer bara kosta 30 euro i månaden..

När jag kom hem så slocknade jag direkt till ljudet av åskan och regnet, och vaknar upp nu. Det är fortfarande grått och trist ute och det kommer säkert att regna mer senare. Usch, det är så tråkigt med regn!

4 kommentarer

Maria

26 Feb 2009 14:10

Oj, det var dyrt..

Emma

26 Feb 2009 14:26

Söt blogg du har :)

Läs gärna min blogg (;

Kram Emma

Emma

26 Feb 2009 14:38

SVAR: Tack! :D

Nightfall

26 Feb 2009 14:45

det ´är bra med mig! hur är det med dig? :)

Kommentera

Publiceras ej