Tisdag

0kommentarer

Godmorgon.
Allt bra?

Jag ligger här och funderar på om jag orkar gå till gymet och betala mitt medlemskap, jag har ju inte gjort det än. Och ikväll har dom pilates passet (om dom inte här ändrat.)
Men jag vet inte om jag orkar, är också lite osäker på om mina pengar räcker för jag har ju bara den exakta summan som det kostade innan jul vad gör jag om dom har höjt? Stå där och se dum ut?
Dessutom varje gång jag ska förnya medlemskapet så förväntar dom sig att jag ska träna på en gång då, och det orkar jag inte nu (har fortfarade ont i magen) och då måste jag alltdi hitta på något som typ, nej jag har fullt upp idag jag kommer senare.....
Men jag vill gå på pilatesen idag, hmm....

I alla fall så hittade jag en sida där man kunde beställa jeans leggings igår, sidan heter smartgirl.dk
det dåliga var bara att man får inte handla för under 136 euro och sedan tillkommer frakt.
Jag tror nog att jag får gå runt och kolla här i stan först och främst...

Kommentera

Publiceras ej