Morning!

1kommentarer

Hej mina vänner!
Allt bra?
Själv är jag okej, vaknade vid kvart i sex imorse och magen kändes konstig, kan vara för att jag bröt min diet igen igår och rätt så mycket också.. Dessutom kändes det som att jag inte kunde andas. Alltså jag andades men det kändes inte som att det kom ner i lungorna riktigt, så jag fick lite panik. Någon som känt så någon gång?!
Jag slängde på några avsnitt av Sex and the city och mådde genast mycket bättre, på något vis får dom tjejerna mig alltid på bra humör. Sedan somnade jag gott och vaknade upp nu för ca en halvtimme sen, men är dock fortfarande trött.




Detta underbara kaffet måste jag altid ha med mig om jag ska färdas långt i bil.
Helt underbar smak!

1 kommentarer

Schober

21 Feb 2009 13:12

Hej!

När jag vägde som mest så vägde jag 80 kilo, och min viktnedgång har tagit flera år och har pendlat massa.

Jag tänker bara på vad jag äter/hur mycket och så brukar vikten sköta sig själv =)

Kommentera

Publiceras ej