Garderoberna är fulla!

1kommentarer

På söndag är det två veckor sen jag kom tillbaka till Cypern och nu håller jag på att packa upp resväskan.
Just nu alltså!
Gud, jag måste vara en utav de bekvämaste lataste personer på denna jord.
Även i Sverige lät jag alla kläder vara kvar i väskan, då snackar vi om en och en halv månad!!

Men för att komma till saken.... Jag har ingen plats att lägga alla mina kläder, garderoberna är smockade!
Usch vad jobbigt allt blev helt plötsligt. Om jag åker till indien om två månader, då lär jag väl ska köpa med mig en massa andra miljontals kläder och skor och allt möjligt. Hur ska det gå?

Hur blir om jag bestämmer att det här är sista året på Cypern, hur får jag med mig alla kläder? Jag kommer helt enkelt få skicka en massa paket och betala flera tusen, plus att jag kommer åka på övervikt i september och i november-december då jag ska till sverige igen. Då förhoppningsvis får jag med allt jag äger här. *Hoppas*

1 kommentarer

Sussie

06 Feb 2009 17:37

Nej va härligt! Skulle vilja dra ditt snart! Är det något ställe du skulle kunna rekomendera? :)

Kommentera

Publiceras ej