Forever21 till Sverige

4kommentarer



Okej, jag är ingen modebloggare men DETTA är något som borde uppmärksammas!
Forever 21 letar just nu lediga lokaler i Sverige.
Anledningen att de kommer till Sverige är för att dom anser att svenskarna är trendkänsliga och trändsättare.
Och nu under lågkonjukturen går det att hitta attraktiva lokaler som annars är svåra att få tag i.
Har klädkedjan rätt trend och prisnivå kan de komma att konkurera med H&M, Gina Tricot och MQ.

Jag själv har aldrig handlat ifrån Forever 21 med tanke på att frakten tillkommer, men någon gång ibland har jag klickat mig in på deras sida och hittat många förälskelser.
Kommer kedjan till Sverige, ja då tänker jag inte ens tveka att gå dit när jag kommer till Sverige igen.

4 kommentarer

Sussie

05 Feb 2009 23:48

Detsamma! Din är ockås väligt fin måste jag säga! Sommrig och härlig! Du åker utomlanmds ofta va? :)

Nightfall

06 Feb 2009 00:25

det där låter nästan för bra för att vara sant! jag älskar deras kläder!!

Bea

06 Feb 2009 01:51

Vilken fin blogg du har :D

Sandra

06 Feb 2009 09:09

sv: det va inte roligt =(

Kommentera

Publiceras ej