Äkta eller Fejk?

0kommentarer

Klockan är snart ett, ja fast hemma hos er andra i Sverige är ju klockan tolv snart.

Idag har jag haft en dålig blogg-dag, jag ber om ursäkt för det.. Lovar en bättring till morgondagen.
Imorron kanske vi ska hämta hem min lilla vovve Alyssa, jag längtar! Fast jag fick hemska utslag den dagen jag träffade henne, så det kanske är allergin? Men jag hoppas verkligen inte det, hoppas det var något annat. I alla fall, vi tar hem henne en dag och en natt för att prova och går det inte så går det inte.
Men håll tummarna att det går!?

Det blev som sagt inget Ikea idag, det blir eventuellt på torsdag istället, eftersom onsdag är en halv helgdag för alla cyprioter. Det gör mig så less. Alla affärer stänger tidigare, strax efter lunch är allt öde.

Var på stan idag igen, utan shopping, men såg i ett skyltfönster jättefina FENDI och DIOR solglasögon, men dom kostar ca 200 euro styck..
Så frågan är, är det värt att köpa dom bara för att det är äkta, eller ska jag åka ned till hamnen och köpa på pricken lika fast bara betala 10 euro, fast det är givetvis fejk.

Tycker du det är viktigt att varan är äkta, fast exakt samma vara finns billigare fast fejk?

Kommentera

Publiceras ej