50 things about me!

0kommentarer

50 saker som du kanske inte visste, eller så kanske du visste det: Om mig.


1. Jag bor på Cyern
2. Jag flyttade till Cypern i Maj 2008
3. Jag älskar att shoppa.
4. Sex and the city är världens bästa serie, enligt mig.
5. Jag har åtta hål i öronen.
6. Har även haft hål i navel och ögonbrynet.
7. Har gått hotell och restaurang.
8. Har gått bartender skola.
9. Har 2 ggr åkt till ett helt främmande land själv.
10. Mitt största intresse är att resa.
11. Jag hatar snö.
12. Jag anser mig själv rätt bra på snowboard.
13. När jag var liten ville jag bli skådespelerska.
14. Det vill jag nog fortfarande.
15. Men just nu är min dröm bartenderyrket.
16. Jag är extremt envis.
17. Jag älskar djur.
18. Jag började snusa när jag var 16.
19. För att min storebror och min storasyster gjorde det.
20. Stockholm är min favorit stad.
21. Min största dröm är att bo i New York.
22. Jag hatar folk som tror dom är något.
23. Jag är lite blyg.
24. Men ändå jävligt social.
25. Förra året hade jag knappt någon kontakt med min pappa.
26. Min syster är min bästa vän och står mig närmast.
27. Jag är en morsgris.
28. Ska jag fatta ett beslut måste jag prata med mamma om det först.
29. Jag jobbar på en femstjärnig restaurang.
30. Jag sminkar mig inte ofta.
31. Jag har jobbat inom hemtjänsten.
32. Jag har jobbat varje sommar sen jag var tretton mer eller mindre.
33. En gång sommarjobbade jag på en jordgubbsodling, jag klarade 2 dagar.
34. Åka skidor är det värsta jag vet.
35. Cykla är inte heller så roligt.
36. Jag vill utföra en skönhetsoperation.
37. Jag gillar att bli bortskämd.
38. Sushi är det bästa jag vet.
39. Bloggen är min största hobby.
40. Om 10 bor jag nog i Sverige, om jag inte fastnar i New York.
41. Jag tycker religion är bullshit, men ändå intresserad av det.
42. Min första fylla var när jag var 13 (läs inte det här mamma)
43. Jag har haft de flesta färgerna på håret.
44. Jag har haft rastaflätor (bara på halva håret)
45. Min första bil var en BMW 318- is.
46. Jag vill ha en Ford Focus.
47. Jag har aldrig fått Ig på ett prov.
48. Jag ska tatuera mig om några månader.
49. Jag ska gå ned 10 kilo minst.
50. Jag har för mycket kläder.



(nu är vi kvitt ;))

Kommentera

Publiceras ej