Julafton

1kommentarer


Hej!
Hade ni en bra julafton?
Snart e den ju over, lite trakigt tycker jag faktiskt..
Men jag ar proppmatt och 10 kilo tyngre.. haha.. men glad anda.

Men fick ni nagra fina julklappar da?

Jag fick i alla fall jattefina bra julklappar, ar faktiskt mycket nojd over dom.
Fick tex pyjamas(linne+trosa) rosa med betty boop. skitsot. Fick aven skitsnygga designer glas, en jattefin spargris (haha) hairspray och duschgel med doft av brown sugar, orhangen och kanske det basta utav allt, presentkort pa nagelforlangning!:D
Fick aven trisslotter som jag vann 25 kr pa, alltsa en ny lott, weeehoo.. Nja, inte precis som pa reklamen..

Ar du nojd med din jul?

1 kommentarer

Linda

25 Dec 2009 00:31

Jag är nöjd med min jul. Hade en jättefin dag :)

kul med ett presentkort på nagelförlängning, det hade jag med velat prova!

Kommentera

Publiceras ej